دکوراسیون واژه ای فرانسوی به معنای آراستن و آذین بندی است که در واقع، هماهنگ کردن اجزای فضا برای نمایان کردن رنگ، فرم، حس و کاربرد آن هاست. این که شما در محیطی زندگی می کنید که از رنگ های تیره بیشتر استفاده شده و شلوغ است و یا فضایی باز و روشن؛ تاثیر زیادی در احساسات و روحیه شما خواهد گذاشت. ابتدا ممکن است تاثیر آن را نادیده بگیرید اما در دراز مدت متوجه می شوید و دوست دارید تغییری ایجاد کنید و بعد پی می برید که چه حس خوبی از آن می گیرید.

زمانی که به فکر تغییر پرده خانه هستید، دوست دارید چیدمان مبل ها را عوض کنید و یا به فکرتان می رسد که یک گلدان طبیعی روی میز بگذارید در واقع شما به عنوان یک طراح دکوراسیون ، در حال فکر کردن به ایجاد بهترین دکوراسیون منزل هستید.

ما بیشتر وقت خود را در فضای بسته مثل خانه و یا محل کار سپری می کنیم، پس این فضاها باید طوری طراحی شده باشند که نیازهای ما را برطرف کنند. از طرفی هم باید فضای کافی داشته باشیم و هم از بودن در آن جا اذیت نشویم پس می بینیم که طراحی داخلی نقش اساسی در زندگی و کار می گذارد. دکوراسیون داخلی در واقع کاری هنریست که ریزه کار ی های بسیاری دارد و به مرور زمان و با تغییر ذائقه مردم دستخوش تغییرات زیادی شده و سبک های نو و مدرنی در آن ایجاد شده است.


merdascarpet دکوراسیون ,دوست دارید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انیمه سریتی | anime seriti سایت مناقصات و مزایدات هزاره b-alon دانلود برای شما کاشی و سرامیک پرنیان تاریخچه دوربین مداربسته وکاربردهای آن مارکت سنتر ایرانیان وبلاگ مشاغل خانگي چرخ نخ ريسي و...